11 January 2013

Inginkan badan yang langsing, seksi dan pejal


Apakah itu Elysyle DX Elken?

 Elysyle DX Elken adalah pakaian pembentukan badan wanita


Mengapa kita perlu memilih Elysyle DX Elken?

Pernah tak anda terfikir, sebenarnya body seseorang wanita itu adalah merupakan aset yang paling berharga. Jadi kita perlu menjaganya, kerana kita tahu setiap ciptaan Allah s.w.t itu adalah sempurna, tetapi disebabkan faktor persekitaran, makanan yang tidak seimbang dsbg..terjadilah body2 yang kekadang kita tidak inginkan...hmm..mcm tu lah lumrah bagi setiap yang bergelar wanita.

Tetapi..................



Elysyle DX Elken, boleh mengatasi segalanya......Mengapa saya katakan begitu??




1) Bra dengan tali lilit yang lebar dan sokongan oleh dua tetulang teflon.
  • Mengumpul dan meratakan lebihan lemak di sisi, belakang dan bawah lengan supaya kelihatan montok secara semula jadi.
  • Dua tetulang teflon Elysyle DX mengunci lemak daripada beralih ke bahagian tepi.
Lihat antara perbezaan Bra Elysyle DX Elken dengan produk pasaran lain....(*sekadar untuk membuat pilihan mana yang terbaik untuk diri kita*)



2) Body shaper Memberi sokongan yang mantap, mencegah payudara daripada herot, menolong melawan kekenduran dan menyerlahkan alur yang menggoda.



Bagi yang sakit tulang belakang atau selalu sakit pinggang, saya sarankan menggunakan Elysyle DX kerana ia boleh membetulkan posture badan kita. Sebelum ini, saya sendiri ada masalah tulang belakang, kalau rasa lenguh tulang belakang, saya selalu suruh suami saya tekan belakang saya dan tulang belakang akan berbunyi,(mcm bunyikan jari) mcm itulah saya selalu buat...Tapi selepas menggunakan Elysyle DX Elken, hari pertama selepas buka Elysyle DX memang sakit badan lah, terutamanya tulang belakang...macam lepas bersukan..tp badan sangat2 ringan, dan selepas itu tulang belakang saya dah ok dah, kalau tekan belakang pun,x akan bunyi...Memang sangat best( rugi kalau tak cuba)

3) Waist nipper Membentuk semula badan anda dengan mengawal lemak di bahagian pinggang dan sisi untuk memberikan garis pinggang yang sempurna.




Untuk pengetahuan anda, tetulang Elysyle DX Elken, bukanlah di perbuat daripada keluli atau plastik dll, ia merupakan tetulang teflon yang lembut dan boleh di bengkokkan sehingga 360 darjah, dan tidak akan patah.

4) Girdle Rekaan girdle berstruktur mengalihkan lemak ke atas dan membentuk punggung yang bulat. *rekaan lebih panjang pada girdle membantu meratakan bonjolan paha supaya kelihatan lebih langsing dan cantik.*




Apa keunikan Elysyle DX Elken berbanding dengan korset pakaian dalam di luar sana?

1)Reka bentuk Ergonomik

 
  • Teknologi Pengimbas Badan 3-Dimensi
    • Dimana, telah dikumpulkan 200 orang wanita yang saiz badan dan ketinggian yang berbeza-beza(gemuk, kurus, tinggi, pendek) dan dikenalpasti 100 titik perincian tubuh wanita tersebut dengan menggunakan sistem ini, untuk mendapatkan ukuran 3-dimensi.
  • Teknologi Pengukur Tekanan Badan
    • Mengukur tekanan yang dapat ditampung oleh setiap bahagian tubuh bagi menentukan (komposisi fabrik, kedudukan net kuasa dan kedudukan tetulang)
  • Teknologi Rekaan Komputer (CAD)
    • Untuk pengetahuan anda (CAD) hanya digunakan oleh ahli-ahli Arkitek, dalam pembinaan sesebuah bangunan agar bangunan itu tidak runtuh. Anda semacam tidak percaya, baju dalam Elysyle DX Elken juga menggunakan sistem (CAD) ini...(sungguh amat-amat bertuah kepada sesiapa yang memakainya)
  • Teknologi Pemotongan Automatik (CAM)
    • Fabrik yang digunakan untuk membentuk baju dalam ini dipotong menggunakan mesin automatik untuk memastikan potongan fabrik yang laju dan tepat.
  • Jumlah material & Aksesori yang diperlukan untuk dijadikan Elysyle DX Elken adalah sebanyak 189 keping kain (memang sungguh hebat dan luar biasa)
2) Bahan Buatan Yang Bermutu Tinggi

Fabrik yang digunakan adalah;
  • Nilon - Lembut kepada kulit kita
  • Poliuretana - Mengandungi serat yang elastik, dan bersifat kenyal.
  • Kapas Mesir yang bermutu tinggi - Membalut serat elastik, menambah keselesaan.
Fabrik yang digunakan merupakan komposisi material berlainan pada bahagian berlainan, bagi menyerlahkan kesan "menolak", "mengunci" dan " mengekalkan" lemak.

Untuk pengetahuan anda semua, Elysyle DX Elken adalah murah kerana jika anda tak tahu, kain kapas mesir adalah sangat-sangat mahal, inilah kapas mesir sebelum di jadikan fabrik


Tengok pun, sejuk je nampak...

Dimana kisah sejarah sebelum2 ini, kapas mesir digunakan oleh orang-orang Mesir yang tinggal di kawasan padang pasir yang sangat panas, dan ianya juga digunakan untuk membungkus mayat mumia, dan kain ini tidak reput walaupun bertahun2 di dalam tanah.

Kalau anda pergi mana2 kedai yang menjual kain kapas mesir (area shah alam), ada satu kedai menjual kapas mesir rm350 semeter. Memang sangat2 mahal...

Mutu Terjamin

1) Penerima Pensijilan ISO 9001


* Baju dalam mana yang ada sijil ISO? sehingga sekarang bahagian Audit akan datang ke Syarikat Elken untuk membuat Audit bagi pensijilan ISO

2) Anugerah Rekacipta terbaik



*Menganugerahui anugerah rekacipta terbaik di Jepun

Kesan Menakjubkan



 
BEBERAPA TESTIMONI



Ini adalah MCCM Kak Josiliana dari Tawau, Sabah (Jutawan Elken ke-74), dulu dan sekarang.



 dan banyak lagi...............................nak tahu, nak rasa, nak bezakan dengan yang lain..

FREE FITTING


Kepada sesiapa yang berminat, hubungi saya di  019-6793576




No comments:

Post a Comment